poniedziałek, 5 grudnia 2011

16. Nie wolno psuć ludzi


Przepraszam, Krecie.

15 komentarzy:

  1. Jakiś fetysz z tymi kupami? Trochę niskich lotów "toto". Dalej liczę na powrót weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy ten blog był ambitny... ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ale jakoś lepiej było wcześniej, przynajmniej na moje oko :P

    OdpowiedzUsuń
  4. @Haniel

    Sam nie wiem, zauważyłem ostatnio, że parę dziewcząt ma dziwny fetysz z kupami. Może to inspiracja filmem "two girls one cup"? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. a weź, nie widziałem tego i nie mam zamiaru nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jon Lajoie nagrał fajną piosenkę o tym. Polecam. :>

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się przypomina "Magda Gessler - czego nie spróbuje to smakuje jak gówno".

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie dlatego jest taka chuda...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gówno z Mielna niszczy każdego. :c

    OdpowiedzUsuń
  10. smutny ten komiks... albo nie, jednak bardzo zabawny :D
    @Conflagros @Haniel no cóż, jakby nie patrzeć, kupy to nieodłączny element ludzkiego życia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Od tysięcy lat wszystkim cywilizacjom, kulturom i religiom, wielkim wojnom i rewolucjom, najwybitniejszym ludziom na świecie zawsze towarzyszy kupa.
    !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ot, chyba widziałam taki motyw w South Parku... :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale go zgnoiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń