czwartek, 15 grudnia 2011

19. Przyjaciele



"Maniek to dobre dziecko, ale pomylone."

6 komentarzy:

  1. Cokolwiek włożone na głowe, staje sie czapką
    Cokolwiek obdażone miłością, staje się przyjacielem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten z prawej ma śliczną bródkę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no, chyba w tym komiksie jest zawarta jakaś głębia, ale jeszcze nie wiem jaka. ale banany fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A MNIE PRZY TYM NIE BYŁO! :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyszłam dawno temu, przeczytałam wszystko (bo wiele tego nie było), a dziś wkradłam się w komentarze i z dumą pokazałam to (popatrz! jesteś w linkach!): http://flouersinajar.blogspot.com/

    Z innej beczki: a skórka od jabłek jako kokardka! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio widziałem 2 mężczyzn przyodzianych w podobne kapelusze. Najwidoczniej trendy szybko się rozchodzą!

    OdpowiedzUsuń