sobota, 4 lutego 2012

31. Na dobry początek dnia



Czyli myśli wybrane Bartusia.

10 komentarzy:

  1. Uśmiałam się :D niektóre dziewczyny są taaakie "piękne"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na politechnice w sumie wystarczy, żeby nie miała wąsów.

      Usuń
  2. Eeeeee, nie obniżaj poprzeczki :D słabo tu jest, taki raczej humor sytuacyjny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawości: wolałbyś rzadziej i mniej regularnie, ale lepiej?

      Usuń
    2. Tak, tak bym wolał ;) A teraz ja tak z ciekawości: ile czasu zajmuje Ci narysowanie dajmy na to 4-obrazkowego komiksu?

      Usuń
    3. Zależy, czy mogę go w jakiś sposób poskładać ze starych kadrów i co zawierają. : D Ale nie wydaje mi się, żeby kiedykolwiek zeszło mi na rysowanie więcej niż godzina. Inna sprawa, że teraz ledwo wygospodarowałąm 5 minut. Sesja, chuje! : D

      Zastanawia mnie, jakie byłoby zdanie większości czytelników w sprawie 'więcej czy lepiej', może zrobię kiedyś ankietę. Do tej pory wydawało mi się, że 2 razy w tygodniu to optymalna częstotliwość, szczególnie, że gusta są różne i coś, co się komuś nie podoba drugą osobę może rozśmieszyć. Widzę to po komentarzach prywatnych znajomych, kiedy piszą mi, że zjebałam, a po chwili słyszę, że tak trzymać. Zwariować można. ; p

      Usuń
    4. No właśnie, godzina to niedużo, patrząc na to, ile mi zajmuje napisanie czegoś :P Sresja się powoli kończy, na szczęście :D A tam, znajomych będziesz słuchać, ja mam zajebiste poczucie humoru, więc się mnie słuchaj! :D

      Usuń
    5. Khem khem. Popieram. I jak wspominałem wcześniej, więcej Fizyków teoretycznych, o tak.

      Usuń
  3. Eeeee tam :D Polki przecież piękne dziewczyny!
    *paczy w lustro*
    Lol, nope.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie w podstawówce mówili pasztet. Mam dziurę wywierconą w psychice.

    OdpowiedzUsuń