czwartek, 25 października 2012

65. Madzia


Jakiś czas temu chciałam sobie zerknąć na dostępne wykłady z Kryptografii i okazało się, że były one blokowane hasłem. I tak się zastanawiam: "czy to jest moje pierwsze zadanie..?"

***

Dodatek dla ludzi, którzy tak bardzo nie istnieją i nie mają konta na facebooku: Mnq z okazji zbliżającej się rocznicy bloga (już niedługo! macie jakieś specjalne życzenia?) narysował mój portret i z czystej, skurwielowatej złośliwości jestem na nim mocno pulchna. ; )


29 komentarzy:

  1. I tak postępowi są, ostatnio jechałam do Sosnowsi i nawet bez paszportu wpuścili.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja? Na polibudzie, górnictwo i geologię, do Sosnowsi jechałam odwiedzić w ramach wolnego dnia mężczyznę mego, na tłumaczeniowym angielskim :p

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Spytaj się chłopa co ja myślę o Będzinie!

      Usuń
    2. Odwalta się od Będzina! :>

      Usuń
  4. Musieli już znieść kontrolę graniczną jakiś czas temu, studiuję w Sosnowcu od tego semestru i jeszcze ani razu nie sprawdzali mi bagażnika!

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Jesteśmy z Sosnowca oooooo
    Jesteśmy z Sosnowca Oi! Oi! Oi!'

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, zostałaś u mnie otagowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mnie fascynuje, kiedy ktoś linkuje Takbardzoźle na blogu kosmetycznym, ale cieszę się i dziękuję ślicznie. : D

      Usuń
  7. Że też czapraczek nie był za śliski i się z tej kobyły nie zwaliła na progu stajni...

    A tak BTW zawsze jak widzę tą monobrew to przez sekundę się zastanawiam czemu Revv myckę nosi ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. taki ładny komiksowy facet a lubi kasię. oburzające!

    OdpowiedzUsuń
  9. Keroina, pjona, też uważam, że to oburzające ! Jestem wielką fanką tego faceta <3 Revv, czy nie był on jeszcze w komiksie o tym, że trzeba sobie zrobić dziecko, bo koty nie przynoszą piwa ? Nie mogę go nigdzie znaleźć :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten facet się strasznie jara, że wystąpił w komiksie i myślę, że jest mentalnie gotowy na otrzymywanie wiadomości od fanek. ; )

      Usuń
    2. A poza tym nie rysowałam nigdy komiksu o robieniu dzieci, to chyba nie ten blog. ; )

      Usuń
  10. Kurcze. Pewnie sobie dopasowałam historię z innego komiksu do tych postaci, bo ja jestem ruda, mam koty i lubię piwo, a z facetem z komiksu to można by i dzieci robić, haha xD No nic to :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz do niego kontakt? : D

      Usuń
    2. Daleko trochę... a nawet bardzo trochę :P Ale czekam na więcej komiksów z nim ^^

      Usuń
  11. Strasznie się jaram, że wystąpiłem w komiksie Revv.
    Niestety molestowanie jej o to zajęło kilka tygodni.
    Molestujcie Revv bym występował gęściej.
    Wszystkie fanki i wielbicielki informuję, że Revv ma na mnie namiary.
    Niemniej jednak nim któraś z Was będzie tak zdesperowana by to wykorzystać sugeruję swój własny autorski tekst:
    http://zerwikaptur.poganko.pl/2012/05/19/lekcja-pisania-wiadomosci/

    OdpowiedzUsuń
  12. małą pomyłka - z tego co kojarzę to ta przeklęta kobita pochodzi z Mysłowic, czyli naszo strona

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Pani od Pierogów i Fajnych Grafik

    Jakiego dokładnie tabletu Wacom używa pani? Bo zastanawiam się po studencku, czy do zabaw własnych wystarczy mi najtańszy/ trochę droższy z tych http://sklep.wacom.pl/?page=produkt&show_id=WACCTH470SPL&cat=dys&sid=etv8nh84n788699k9n56l60280&sid=etv8nh84n788699k9n56l60280

    Proszę odpowiedz pani studencince.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do zwrotu 'pani' - naprawdę uważasz, że jestem taka stara? :<

      Co do tabletu wybór jest prosty - cokolwiek Wacoma i będzie ok. Jeśli nie potrzebujesz profesjonalnego narzędzia wystarczy tablet nawet poniżej 300 zł. Małymi rozmiarami też bym się nie przejmowała, pracowałam kiedyś na takim i nie było problemu. ; ) Możesz jeszcze przed zakupem poczytać recenzje modeli nad którymi się zastanawiasz. Ja siedzę na Wacom Bamboo Fun w rozmiarze medium: http://www.productwiki.com/upload/images/wacom_bamboo_fun.jpg

      Usuń
    2. Stosuję zasadę grzeczności zbytecznej w Internetach, wierzę że JESTEŚ młoda i świeża jak truskaweczka. :3

      Dzięki za odpowiedź.

      PS Fajna monobrew.

      Usuń
  14. No nieee, od czasów tej akcji z matką Madzi moje miasto jest postrzegane jako najgorsze siedlisko zbrodniarzy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, wcześniej tylko jako najgorsze siedlisko.

      Usuń
  15. Coś mi się obiło o uszy, że mieszkańcy Górnego Śląska nie uważają Sosnowca, Będzina i Dąbrowy Górniczej za część Górnego Śląska, ale tak właściwie to o co chodzi? Bo byłem w tym regionie wielokrotnie i szczerze powiedziawszy, w terenie wyróżników nie znalazłem - jedno i drugie ten sam GOP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są różne rejony. Sosnowiec to Zagłębie Dąbrowskie, a Górny Śląsk składa się z tych miast: http://pl.wikipedia.org/wiki/G%C3%B3rny_%C5%9Al%C4%85sk#Miasta

      Usuń