poniedziałek, 29 października 2012

Prawie jak rocznica

"Prawie" - bo to już 2 dni po. Ale i tak mnie wzięło na sentymenty, stąd notka dziękczynna.

Dlaczego warto prowadzić bloga z prymitywnymi komiksami?
- bo ludzie zapraszają Cię na obiady i za nie płacą
- zapraszają również na kawę
- i na wieczorek muzyki irlandzkiej, po którym czytelniczka zawozi Cię jeepem do Szczyrku i o 3 w nocy karmi lasagne (kocham Cię, Mooniak!)
- poznajesz Kobietę Ślimak, Mnq i innych internetowych celebrity
- Kobiety Ślimak okazują się na tyle kochane, że wysyłają Ci swoje komiksy z autografem
- Mnq jeszcze mi nic nie dał, zapamiętam to sobie!
- dostajesz maile z miłym słowem i zdjęciami kotów
- czytelnicy pytają Cię setki razy jakiego tabletu używasz
- zapraszają Cię z jakiegoś powodu na konwenty
- Twoi koledzy próbują wyrywać laski na 'ej, znam Revv'
- można zostać zaangażowanym do fajnych projektów

Po roku działalności Takbardzoźle odnotowało prawie pół mln odsłon i prawie 3000 fanów na facebooku. Ostatnio z regularnością bywa tak sobie, ale zaczynałam wrzucając nawet dwa odcinki tygodniowo. Ślicznie wam dziękuję za obecność, aczkolwiek do dzisiaj nie mogę pojąć czemu wam się tu podoba. ; ) I pomyśleć, że wszystko zaczęło się od kobiecej zawiści 'skoro moja współlokatorka ma większe cycki to chociaż upierdolę jej nogi'.

Z nowinek: założyłam nowego bloga, bardziej na swoje potrzeby: http://revvrysuje.blogspot.com/ który w założeniu ma być moim śmietniczkiem na szybkie rysunki.



Generalnie nic ciekawego, ale większą presję daje mi myśl 'na blogu wieje sandałem' niż 'dawno nic nie rysowałam', stąd poszukiwanie mobilizacji.

...to jeszcze reasumując: dziękuję wam, pierożki. Smacznego! ; )

24 komentarze:

  1. na nowym blogu nie ma tego całego czegoś do obserwowania :C chyba o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawiłam. Dzięki za zwrócenie uwagi!

      Usuń
  2. A o tym, że można sobie załatwić miejsce do spania na Woodstocku, to już nie wspomniałaś :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu z Sosnowca, zawdzięczam Ci tak wiele, że nawet miljon miljonów punktów tego nie pojmie!

      Usuń
    2. E tam, ja Tobie więcej, wierz mi ^^ Btw: nurtuje mnie pewne pytanie... czy Revv z nagłówka trzyma się za spódniczkę, czy ma bonera?

      Usuń
    3. ta monobrew mówi wszystko xD ale i tak wolałam nyan-nyan style :<

      Usuń
    4. Zrobię Ci wisiorka z nyan-revv i nie pyskuj już!

      Usuń
    5. weeee~ czymam za słowo! =D

      Usuń
  3. @nar - i bardzo dobrze, tam przynajmniej by nie stalkowała!

    Co do odpowiedzi na "czemu mi się tutaj podoba" zrobiłem sobie szybki przelot przez całość, i chyba najlepiej podsumowuje to o ten komentarz do świetnego paska http://takbardzozle.blogspot.com/2012/05/44-z-zycia-wziete.html?showComment=1336242001493#c1131885920462343980
    Nienawidziciele będą nienawidzić tak czy siak; dzięki, papu pierożkowe zawsze smaczniejsze niż wungiel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego nam to się podoba ? bo to jest tak głupie i debilne, że aż śmieszne, zabawne, boskie, wspaniałe i w ogólne naj. hahaha.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale o notkach na tym drugim blogu będziesz pisać na twarzkosiążce, co? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planowałam w sumie. Myślisz, że warto?

      Usuń
    2. Warto, warto. Panel blogspota mam zasrany dziwnymi blogami, które dawno usunięte i nie umiem ich stamtąd pokasować, więc ładnie proszę o twarzoksiążkę :3 Ewentualnie jakaś subskrypcja na mejla może? Bo zaglądałabym, a zakładki rzadko odwiedzam (piszę ten komentarz już pół godziny i czytam kilkanaście razy, żeby błędów jakichś nie było [cool]).

      Usuń
    3. To może RSS? ; ) Ale generalnie zastanowię się nad jakimś kolejnym fanpagem.

      Usuń
    4. w sumie to spróbuję ogarnąć ten RSS, nigdy nie myślałam, że będzie mi potrzebny. to już nie męczę o tego fejsbuka.

      also korzystając z okazji, że komentuję - wincyj propozycji muzycznych może? :3

      Usuń
    5. http://www.youtube.com/watch?v=KKSV7LNRzmc to łap!

      Usuń
    6. RevvMC, z okazji urodzin poczuj się żółtą magnetyczną gwiazdą:

      http://www.youtube.com/watch?v=X4Y-2BRdn4A

      Usuń
    7. A imię moje 404.. oh wait.

      Usuń
  6. Pierożki? Chcesz nas zjeść O.o?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat sto lat... czy coś adekwatnego do okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahah. już cię lubię. ;D
    gratulacje z prawie rocznicy. ;)
    obserwuję!
    lisabellie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tym, ej znam Revv nie działa.

    A co do bonera z nagłówka, zawsze powtarzam, że Revv ma większego kutasa niż my wszyscy razem wzięci.

    OdpowiedzUsuń