poniedziałek, 19 listopada 2012

67. Herbata


***
Na Omakai było kapitalnie. Pół dnia grałam w planszówki, drugie pół stałam przy automacie do taniej kawy, czyli życie idealne. Panel komiksiarzy obrodził pracą Pana Rysownika przedstawiającą nasze kapitalne karykatury. Jestem tą pierwszą samicą z lewej - Pan Rysownik powiększył mi biust o nieskończoność procent. ; ) Kliknij se człowiecze coby powiększyć.


Popularność Kobiety Ślimak w realu mnie zaskoczyła, była niesamowita. : D Kret na moje opowieści o niej rzucił 'potrzymaj mi piwo' i narysował coś takiego:


Po raz pierwszy widziałam ją wtedy na żywo, tak jak zresztą Buca, który jest chodzącą definicją cygana. Dałabym jej 10/10 gdyby nie to, że przez większość czasu próbowała mnie uwieść powtarzając 'Revv, ale ty jesteś maluteńka!'. Moje 157 cm na jej zalotne mrugania odpowiedziało uczuciem dyskomfortu, ale postawiła mi kawę, a że bardzo lubię kawę to ciągle się lubimy.

Czytelnicy dopisali, udzieliłam jakiegoś wywiadu ('To co, Revv, jesteś gotowa?' 'Nie, ale lepiej nie będzie!') i podziwiałam piękne panie z kocimi uszami. Wniosek jak zwykle: jeśli mam poznawać tak kapitalnych ludzi, to warto rysować komiksy! ; ) Co mogę powiedzieć, dziękuję wszystkim, a najbardziej chyba Dudulowi za pokaz tej dziwniejszej części youtube'a.


32 komentarze:

  1. Mam 162 cm i czuję solidarność z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Revv!! Did you drink my water!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pokazywarka.pl/6pyh4y/

      Usuń
    2. http://s1.pokazywarka.pl/i/1506312/869200/untitled-1.jpg

      Usuń
    3. http://pokazywarka.pl/mughit/

      Usuń
    4. http://s1.pokazywarka.pl/i/1506390/548158/untitled-1.jpg

      Usuń
    5. http://pokazywarka.pl/x937jd/

      Usuń
    6. http://pokazywarka.pl/a66f6f/

      Usuń
    7. http://s1.pokazywarka.pl/i/1506432/888972/dolan.jpg

      Usuń
    8. http://pokazywarka.pl/8r56ki/

      Usuń
    9. Widzę mój panel nauczył anatomii kaczek :D

      Usuń
    10. Dudul, jak się nazywał ten filmik o dwóch renderowanych pedałach ścigających się ulicą? Nie mogłam tego znaleźć i tylko dlatego wrzuciłam Water. :c

      Usuń
    11. Ultimate Muscle Roller Legend ;D

      Usuń
  3. a ja mam 156 cm i jakoś mi to nie przeszkadza! :D (chociaż na modelkowate koleżanki reaguję czasami uszczypliwie) :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bing nie znalazł wywiadu, co teraz?!
    Za to wokół kwitnącej herbaty są słowa typu: proces, kompozycja, spektakl, majestatyczna i ceremonia - boję się jak nazistów, ale na jakieś bliskie klimatem dziwniejszej części yt imprezy się nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. O co Wam kobiety chodzi, moim zdaniem oscylujące w granicach 160cm są jednymi z najbardziej uroczych, chociaż po tych, które poznałem ośmielam się stwierdzić, że to też te najbardziej wredne... :D

    Jeżeli chodzi o wygląd to grunt być proporcjonalnym, chociaż mniej więcej...

    PS: Jedyna Wasza wada to ryzyko przyglądania się Wam w niektórych sytuacjach, bo się okaże któregoś dnia, że jedna z Was ma 12 czy 14 lat... ;_; (ale pocieszenie, że niektóre małolaty przez te mejkapy wyglądają tak że nawet w sądzie pod przysięgą będziesz zeznawać, żę ma 20..chore to kapkę... wolę Was :D )

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne panie z kocimi uszkami na konwencie?

    to już wiem że mieszkam w złej części kraju, ale urok Krakowa całkowicie to wynagradza

    OdpowiedzUsuń
  7. http://kwejk.pl/obrazek/1534363/efektowna-herbata.html revv, ur famous...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, znoowuu... no to popkorn do łapy i czytamy hejt!

      Usuń
  8. Revv, dzięki ci że zgodzilas się na zrobienie sobie z tobą zdjęcia, już niedługo odbitki będą warte fortunę ^^ Przewidujesz pojawienie się na jakimś konwencie w przyszłości niezbyt odległej?

    Apoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podeślij mi na maila, chcę zobaczyć, jak zakrzywiam czasoprzestrzeń. ; ) Jeśli zaproszą mnie jeszcze gdzieś to wpadnę, natomiast od siebie zapraszam na Śląsk!

      Usuń
  9. Tzn. naziści też się rozwijają po zalaniu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no, ja się przyznam że o autograf pani Revv nie poprosiłam (... ani wgl nie zagadałam), bo taka ładna, ruda i podobna wzrostowo to się zawstydziłam v//u//v
    Następnym razem się ogarnę i nie będzie to tamto, że tylko ślimaki i ślimaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy tylko nadzieję, że będzie 'następny raz'. ; ) Ja z wielką chęcią poznam czytelników, ile można z Mnq grać w planszówki, fuj!

      Usuń
  11. Bardzo mnie zawiodłaś. Byłaś w Toruniu razem ze ślimokami, kiedy mnie akurat w tym cudownym mieście nie było. No trudno, może następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Zlituj się, mieszkam na Śląsku. : D

      Usuń
  13. Hm, ja też się rozwijam po zalaniu. Zaczynam rozmawiać o polityce, ekonomii, filozofii... Tylko po zalaniu ładnie nie wyglądam :D

    OdpowiedzUsuń