wtorek, 18 grudnia 2012

69. Hehe.



 Tadaa, tuż po dłuższej przerwie pełnej pracy, hulanek, swawoli, planszówek, levelowania wiekiem i kawy wracam sobie na bloga.




Z różnych ogłoszeń:
1. Mam se kota który anihiluje wszystko swoim urokiem. Kwestia jest taka, że nie mam pomysłu na kompatybilne, odpowiednio wdzięczne i chwytliwe imię. Macie może jakieś propozycje?



2. Jak widzę w wyszukiwanych słowach kluczowych hasła typu 'jakiego tabletu używa revv' postanowiłam założyć se konto na formspring: >klik< To miejsce, w którym możecie zadać mi wszystkie standardowe pytania jakie przyszły wam do głowy i nie tylko!

78 komentarzy:

  1. Imię dla kota - Linux :P Tak jakoś, nie wiem skąd mi się wzięło ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie miałem tak pisać, ale widzę, że byłbym nieoryginalny...

      Nawiasem mówiąc: komcie z OpenID.... nice

      Usuń
  2. Ja bym go nazwała Łoscypek. Nie pytaj, dlaczego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A może Wakom? Można zdrabniać do Wakomczuszka, zaiste urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuję jako imię Terminator. Wygląda tak samo groźnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazwij go Kawa, jeśli go nie znajdziesz to może Ci ktoś chociaż filiżankę przyniesie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Linux FTW!!!

    Imię dla kota: Kernel, Tomcat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia też taka, że muszę to imię przeforsować u rodziny, która nie jest informatyczna, więc sporo fajnych propozycji niestety odpada.

      Usuń
  7. Jeśli by ci się udało przeforsować jednak informatyczne to ja proponuję:
    kot ASCII.
    Albo w ostateczności Mordechaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie może być po prostu Kot? Fajne imiona z reguły nie przechodzą testu wołania. Ewentualnie Tydraniu, Gdzieleziesz lub klasycznie, Pierdolony Sierciuch.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z własnego doświadczenia - kot ma w dupie jak go nazwiesz. I tak nie przyjdzie jeżeli nie poprzesz stwierdzenia dźwiękiem otwieranej puszki/grzechotaniem whiskasa.

    Nazwij go Orgazm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. babci na pewno też się spodoba :)

      Usuń
    2. Babci się będzie dobrze kojarzyć.

      Usuń
  10. nazwij go 'żarcie' wtedy zawsze przyjdzie jak go zawołasz ;33

    OdpowiedzUsuń
  11. jak w imieniu kota będzie jakiś dźwięk podobny do "sz", "ś", "ć" to większe prawdopodobieństwo, że jakkolwiek zareaguje..

    btw moja bestia jest identyczna :| ale jego najbardziej rusza: GŁUPIAPAŁOKOTYNIEPIJĄKAWY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli "Sierściuch" to dobre imię dla kota :P

      Usuń
  12. Wypraszam sobie, mój kot przychodzi na Leon (jego imię), na kicikici i na udawane miauczenie. Kot z foty wygląda dość zwyczajnie, ale można mu dodać niezwyczajności nazywając go np. Dziwotworek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja psinka zanim okazała się sunią miała być Tymoteusz, choć dla kota to chyba nawet bardziej pasi, i tak wszyscy Tymek lub Tymciuś go wołali :P

    OdpowiedzUsuń
  15. może zwyczajnie Kacper albo Stefan, ewentualnie Krzysztof, Władysław, Bożydar. Ważne żeby imię było długie, koty lubią długie (drzemki).

    OdpowiedzUsuń
  16. Reset. Bo koty lubią się zawieszać.

    OdpowiedzUsuń
  17. No to ja nadal uważam, że CMYK jest wporzo. Prawie jak Smyk, nienformatyczna część rodziny nie zauważy różnicy ; d

    OdpowiedzUsuń
  18. Mojemu dałem Pan Dziekan, alternatywą była Pani z dziekanatu.
    Spodobała mi się też inna propozycja, Dyktator

    OdpowiedzUsuń
  19. a może tak po prostu Misiek?

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja psinka zanim okazała się sunią miała być Tymoteuszem, choć dla kota wydaje mi się to lepsze niż dla psa :P w skrócie Tymuś :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Angens! Będzie kot-Angens. Albo Perceptron. Destroyer. Da Vinci. Miałem DaVinciego, ale opuścił ziemski padół jakiś czas temu. Twojemu jednak życzę długiego i szczęśliwego życia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam kota Killer Bee ale jak wiem, że ktoś o Naruto nie ma pojęcia to mówię samo Killer żeby uniknąć głupich min ;p Kotka nazywa się Ninja (nie było wiadomo jakiej płci jest przy nadawaniu imienia więc musiało być odpowiednie dla każdej opcji :P )

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym tam ślimak mu dała. Jak jest leniuchem to by mu pasowało. Jeśli jest energiczną bestią to ot tak dla przekory i niepozorności.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też ostatnio nabyłam kota. kotkę w zasadzie. nazywa się Pan Kot. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jużech pedzioł - Pożar. Fajnie się potem woła go.

    OdpowiedzUsuń
  26. jedyne słuszne imię dla kota to Schrödinger

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazwyczaj imię kot znajduje sam. Tak było z Gremlinem, chyba Ci opowiadałam (;
    Chociaż Schrödinger brzmi nieźle, mogę poprzeć (;
    Absolutnie nie popieram Romana. Jakoś źle się kojarzy. Ale może Tyberiusz? q:

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo dobre imię to Fiskus, chociaż mój reagował na Księciunio i Książę bardziej niż na nadane imię :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Iwan IV Groźny. A niechaj ambitny będzie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Poważnie myślę nad Reksiem.

      Usuń
    2. Może pomoże: http://www.youtube.com/watch?v=Uvh6WBGK5ko

      Usuń
  31. Nazwij Andrzej :) i wołaj : Andrzej do łóżka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. sądze że pieniądze cycek to dobre imię. Wołasz cycek choć tu i jak urośnie to z twojego życia zniknie nanotechnologia :D

    OdpowiedzUsuń
  33. skurwiel jest doskonałym imieniem, szkoda tylko, że ciężko go przedstawić mamie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię kotów, więc proponuję imię Pascal. Koty są równie bezużyteczne jak ten język. Nieinformatyczna część rodziny skojarzy imię z filozofem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Rambo, Apokalips, Zenon (każde ludzkie imię pasuje - Karol, Stefan, Zdzisław, Kornel...), Kobold, Aramis, Flash, Mięso, (Cu)Kier(ek), Tori, Dori, Lori itp. Szachmat, Buka, Kindzio...
    Pamiętaj, że koty liżą masło!

    OdpowiedzUsuń
  36. Może idź w Mistrza i Małgorzatę:
    Behemot, Azazel, Korowiow, Abadon, Berlioz ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. A może z węgierska: Laszlo, Gabor, albo Zoltan.

    OdpowiedzUsuń
  38. Szatan to ładne imię dla kota :3

    OdpowiedzUsuń
  39. "Wyjątek" mu daj, rodzinie zawsze możesz wcisnąć, że to dlatego, że jest taki wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Albo nazwij go Dżoł,Dżejms cośw amerykanckim stylu xD

    OdpowiedzUsuń
  41. Możesz go też nazwać moher ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. miałam taką na osiedlu, to ją wołali Ryża Małpa xD

    OdpowiedzUsuń
  43. Szatan tudzież Lucyfer. Bardzo chwytliwe a i znając koty, będzie idealnie pasowało.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie wiem czy się dodało...
    Nazwij go Szatan albo Lucyfer, bardzo chwytliwe. Znając naturę kotów to później i pasować idealnie będzie.
    Gdyby był czarny to Węgiel był by najlepszy...

    OdpowiedzUsuń
  45. Tasak, Szafot, Behemot klasycznie, Cthulu, Hitler albo Kwapiszon.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nazwij go Gryzak. Wygląda mi na Gryzaka.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wygląda jak mój nieodżałowany, zajebisty, świętej pamięci kot Sajgon [*] Rudy i też mu widać ten mord w oczach. Polecam Sajgon 2.0, trochę zajebistości na niego spłynie

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja mam kota Zafir ,szczur to Enka, a moja popielica to Elega.

    OdpowiedzUsuń