wtorek, 29 stycznia 2013

72. Pisownia


Niektórych inspiracji mogłoby nie być.

29 komentarzy:

  1. W sensie, poprawnie mówisz to z uśmiechem?

    "Jesteś chujem :)"

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie było tego wcześniej, kiedy znajoma rzuciła na fejsie, żeby jej nie poprawiać, bo tego nienawidzi i będzie sobie robiła tyle błędów, ile chce. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówiącym niepoprawnie mam ochotę przywalić słownikiem poprawniej polszczyzny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakaś forumowa inspiracja? Czy takie rzeczy są bardziej powszechne? ;)

    http://i.imgur.com/QNFcJ.png

    [dłuższy czas zajęło mi znalezienie tej grafiki...]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety są dość powszechne. Boję się szukać przykładów takiego zachowania na naszym forum, ale wierzę na słowo. ; )

      Usuń
  5. Hm, podobny do Marcina The Buca... Przypadek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buc to już chyba tak zalęgł ludziom w głowach, że każdy koleś z brodą będzie go przypominał. ; )

      Usuń
  6. Jeszcze czasami da się słyszeć tłumaczenie gimbusów 'ale ja mam własny język hehe ; p', matko -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Poprawne cudzysłowy są „takie” ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety forma poprawna w takim zachowaniu, rzadko się zdarza. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. To w nawiązaniu do tego, kojarzy mi się słynny już film z yt autorstwa BrzydkiegoBuraka pt.: "Dysmózgia" (jeżeli ktuś nie zna - to to jest krótka i bardzo wesoła wypowiedź - http://youtu.be/FXDCkz72Koo)

    W ogóle Revv, podobno byłaś na OMAKAI'u w Toruniu, a ja nic o tym nie wiedziałem *płacze* ;( Moje życie już nie ma sensu. Tak to już jest jak cały konwent przesiedzi się w Games Room'ie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez większość czasu siedziałam w planszówkarni. ; )

      Usuń
  10. "Włączam(1) światło, żeby wyciągnąć spod(2) biurka kapcie, na których jest napisane(3) >>KUBOTA<< i idę z powrotem(4) do kuchni." 4 najpopularniejsze błędy w 1 zdaniu. Chciałem napisać z błędami, ale nie ma w polskim alfabecie literki potrzebnej do zapisania pierwszego wyrazu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co powiesz na "przyszłem", "wziełem" i "poszłem"?
      I jeszcze co z głowami niektórych zrobił żartobliwy tekst "przyszłem, bo miałem blisko" - mój współlokator myślał, że tak rzeczywiście jest...

      Usuń
    2. No przecież:
      if (distance>50) {return "przyszedłem";}
      else if (distance <=50 && distance >0) {return "przyszłem";}
      else if (distance == 0) {return "stołem";}

      Usuń
  11. http://screenshooter.net/4456666/imamnjv <-- to penis?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wyglądała forma oryginalna? "Po między"?

    OdpowiedzUsuń
  13. Błąd interpunkcyjny, powinno być: "(...) się do błędu". - cudzysłów a potem kropka. Tak jak powyżej (tylko że w dialogach stosujesz akapity angielskie, co też jest niedobre).

    OdpowiedzUsuń