środa, 10 kwietnia 2013

78. Problemy społeczne


Dawno nie było nic dla mojej ulubionej grupy społecznej.

***

Wychodząc naprzeciw potrzeb czytelników zmagających się codziennie z durnymi blogami, ludzką głupotą i wszelkim ideololo stworzyłam nową odznakę, która ma na celu ułatwienie wyrażania im swoich uczuć, smacznego.




Powyższy pomysł zalęgł mi się w głowie już parę miesięcy temu, ale odkąd Ilona zaczęła o nim opowiadać na Pyrkonie poczułam się zobligowana do publikacji.

***

Ogłoszenia parafialne: już w niedzielę o godzinie 14:00 będziemy z Ilonką mówić rzeczy na Audiowizjach w Toruniu. : ) Event może nie jest jakiś najpopularniejszy w skali kraju, ale mają srogi program, będą nawet typy od soundtracka wiedźmińskiego, więc warto przyjść i posłuchać.

Dla niefejszących: formspring zdycha, więc przeniosłam się tutaj: http://ask.fm/RevvR gdzie możesz spróbować zadać mi najgłupsze pytanie świata. ; )

19 komentarzy:

  1. Byłaś na Pyrkonie? ułaa... szkoda że tak późno info ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. <3
    II semestr Inf z AEI pozdrawia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze przed wami, hahaha!

      Usuń
    2. A tam! ;D
      Dobrze będzie ;d
      Warunki są po to, żeby je brać ;p

      Usuń
    3. Brać. W sumie to Bier ;D

      Usuń
  3. No to będzie mi się nudno jechało w przyszłym tygodniu do Gliwic :<
    Trza se będzie jakieś seriale powgrywać na telefon

    OdpowiedzUsuń
  4. Dedykuj mi tę odznakę, alejuż. :DDD

    Chcesz iść na piwo, jak będziesz w Krakau? :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 2 tygodnie po warsztatach rysowniczych? Jasne. : )

      Usuń
    2. Deal. Jako pisałam, na warsztaty może też wpadnę, to pójdziemy się integrować po.

      Usuń
    3. Ja też chcę Cię w Krakowie spotkać! Tak dawno Cię nie widziałem, że prawie się stęskniłem!

      Usuń
    4. To się dołącz, Maćku. : *

      Usuń
  5. do zobaczenia w Toruniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielbię Cię za tę odznakę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odznaka jest genialna! :D Mam tylko nadzieję, że ja pomimo całego zUa jakie czynię w internecie na nią nie zasłużyłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. mwahahahaha. :D odznaka geniana. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. http://screenshooter.net/5774670/lolfkik perv robisz się sławna na mojej tablicy na failbooku

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym tylko mógł ją tylko dać wszystkim partnerom seksualnym mojej mamy, których miałem wątpliwą przyjemność poznać w każdej jednej grze z trybem multiplayer jaką jestem w stanie wymienić.

    OdpowiedzUsuń