wtorek, 18 czerwca 2013

84. GoT

Uwaga: Jeśli są tu osoby, które w ogóle nie ruszały Gry o Tron, a kiedyś planują, to uprzedzam, że w dzisiejszym pasku są minimalne spoilery.




Tekst wymyślił mój kolega z kierunku. Piosenka w takim wydaniu jest koszmarnie chwytliwa. Nie zdziwię się, jeśli niektórzy z was już to gdzieś słyszeli, bo rozprzestrzenia się szybko. ; )

Kret ma zaległości w GoT i kazał sobie zasłaniać oczy, kiedy będą umierać wilkory.


***

W tym semestrze nie mam sesji, ale swoje pamiętam i wyrazy współczucia dla pozostałych.



36 komentarzy:

  1. Kret, apply cold water to burnt area...

    Mnie też sesja i brak czasu męczą, a już nawet silnik w aucie umyty... Chyba muszę w końcu zacząć oglądać tę Grę o Tron.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem chyba jedną z niewielu osób, które NIE oglądały GoT, a czytały książkę wcześniej :P Ale dzięki memom jestem na bieżąco, co dzieje się w serialu :P

    Sesja wykańcza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że nowy opening jest rzeczywiście chwytliwy :D I fajnie się go śpiewa słuchając oryginału. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieto kocham cie za poczucie humoru *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłem że Kret ma wiele cech bohatera romantycznego....

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie ktoś o podobnym poczuciu humoru! <3 już się bałam że tylko mnie śmieszą takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w połowie książki i nie mogę się doczekać,kiedy zacznę serial.Wilkory...one naprawdę umrą?:cccc
    PS:Genialne komiksy i genialne poczucie humoru.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sugeruj się mną, też jestem w trakcie czytania książki - Kret poprosił mnie o zasłonienie oczu prewencyjnie. ; )

      Usuń
    2. Świerzbi mnie, żeby napisać, kto umiera w ostatnim wydanym tomie, to dopiero załamka :D
      ALE NIE BĘDĘ TAKA.

      Usuń
    3. Prawdopodobnie WSZYSCY.

      Usuń
    4. Bardzo się cieszę, że niektórzy z was umieją czytać książki, ale nie udostępnię tutaj komentarza ze spoilerem. Wysyłającym komentarze - mam nadzieję, że życie wam się kiedyś odwdzięczy tym samym. ; )

      Usuń
    5. Martin niestety nie zna umiaru i z tomu na tom, kolejne smierci bohaterow wywoluja coraz mniej emocji - nawet ta, slynna z 'Tanca ze Smokami' (ktorej swoja droga nie przeczytalem, bo po 6 latach oczekiwania na kolejny tom, dostalem takiego gniota, ze zmeczylem tylko pierwsza ksiege...)

      Co to swoja droga za wysyp GoT? Nowy sezon czy co?

      Usuń
    6. Świeżo po 3 sezonie. Ja sobie jeszcze czytam kolejne tomy.

      Usuń
    7. Zatem wszystkie rozczarowania jeszcze przed Toba : )

      Usuń
  8. Komiks o grze o tron. Nie no. Beznadziejnie ...
    Nie było lepszych tematów, Revvi? Serio, ja nie oglądałem i nie zamierzam tego oglądać. Miałkie. Chociaż podoba mi się butthurt jaki zrobił twórca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam jeszcze o mojej wersji żartu o łotewskich chłopach.

      Usuń
  9. jeszcze o tyłkach zapomniałaś :D trzeci sezon to nie była Game of Thrones, ale Game of Butts ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Kreta :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka jest okrutnie słaba, źle napisana, a wszędzie wtykane sceny seksu czyta się jakby to był harlequin :s zawiodłam się na guście ogółu, tym bardziej, że serial może tragiczny nie jest, ale też nie najwyższych lotów. A tymczasem wszyscy piszą "książka lepsza niż serial" jakby to było nie wiadomo co.Jakie by to było piękne, gdyby ludzie nagle przestali czytać o promować takie gówna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial jest koszmarnie dobrze zrealizowany, mnie ujmuje dodatkowo klimatem, za którym potrafiłam wstąpić do bractwa rycerskiego (piękne suknie, fajna muzyka, biesiadowanie i te takie). Książka się broni fabułą i przystępnością, natomiast nie wciąga jakoś szczególnie - spieszę się z przeczytaniem jej głównie, coby się ochronić przed spoilerującymi idiotami, którzy koniecznie chcą zwrócić uwagę na to, że umieją czytać.

      A i zawsze się trafią ludzie, którzy powiedzą 'książka lepsza niż serial', niezależnie od tego, czy ma to swoje uzasadnienie czy nie - tak raczej w myśl zasady 'czytanie książek jest ambitniejsze'. ; )

      Usuń
    2. -A pamiętasz jak w szóstym tomie zgin..-
      -LALALALALALALA NIE SŁYSZĘ WAS!!-

      Najgorsze z ksiażką jest to, że raz potrafisz pół tomu przeczytać w godzine bo ciekawy kawałek jest, a drugą połowę (a ten koleś był zięciem ciotki syna ojca jego szwagra stajennego, jego herbem były trzy jaja na patyku, walczył on o lepsze omlety w bitwie pod TUWSTAWMIEJSCE) czytasz po akapicie dziennie. Jeszcze żadna seria nie starczyła mi na tak długo, tylko Ci spojlersi są wszędzie...

      Usuń
    3. Szczególnie, że szósty dopiero w produkcji, ale rozumiem przesłanie. : D
      Btw polecam reddita: http://www.reddit.com/r/gameofthrones/ zawsze pozakrywane spoilery i masa fajnego lolcontentu.

      Usuń
  12. Od teraz zawsze jak sobie plumkam na gitarze i gram opening z GoT.... CYYYCKI SMOOOKI MIEEECZEEEEE, aż to chyba nagram, kumpel stwierdził, e dzwoni po karetkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz nawet dalszy tekst wymyślić. : D

      Usuń
    2. Do grania i śpiewania polecam o ton wyżej - d a C g - można fajnie urozmaicać, np. przy d grać d, dsus2, dsus4, przy a grać a, asus2, asus4, C fajniej brzmi jak się barre gra csus2, zamiast g można g7 albo g9, a poza tym wygodniej się śpiewa.

      Usuń
    3. Challenge accepted

      Usuń
    4. Ja tam wolę taby, ograniczam element twórczy do minimum, mniej się wysilam, a ludzie mnie nie posądzają o wkładanie w życie wysiłku:D

      Usuń
  13. Tyle wygrać, znałam tekst zanim stał się mainstreamowy i do tego zilustrowany. W sumie to nawet zanim przeczytałam PLiO, spojlery na samym starcie.
    A co do samej wojny czytający-oglądający; mnie smuci jedynie to, że w rozmowie z tymi drugimi trzeba się cholernie pilnować żeby nie wyjechać za daleko w fabułę czy nawet głupio się nie zdziwić "aaaa, czyli on jeszcze żyje, ok, mów dalej...", niby po memach staram się ogarniać, ale część postaci na tyle odbiega od moich wyobrażeń, że ciężko po samej twarzy ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piosenka bardzo chwytliwa:-D az chyba ogladne

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham serial, ale zniszczyliście mi świat. Nigdy nie zwracałam większej uwagi na rozpoczęcie, a teraz będę oglądać i słuchać z uśmiechem na ustach. Jesteście genialni :D Teraz będę o was pamiętać dopóki nie zmienią openingu :)
    Rozpoczęcie będzie od dzisiaj streszczeniem całego serialu xD

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja jakoś boję się chwycić za serial, mam swoją własną wersję Pieśni lodu i ognia i boję się, że serial wszystko zniszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem człowiekiem ubogim w życie o nie dość, że czerpię chorą satysfakcję z oglądania GoT z mamą i- ponieważ ja znam spoilery a ona nie- patrzenia jak reaguje na te wszystkie rzeczy, które się tam dzieją to jeszcze na dodatek ni hu-hu nie mogę dopasować słów podanych w komiksie do openingu przed serialem. Czy ja oglądam jakąś niewłaściwą Grę o Tron, że wszystkim się te słowa rzucają na mózg tylko mi nie? Weźcie dajcie jakiś filmik instruktażowy bo moje życie pójdzie na straty...

    PS. Historyjka bez spoilerów: kiedy oglądałam z moją mamą pierwszy odcinek pierwszego sezonu i Cersei pyta Sansy czy już krwawi moja mama oznajmiła:
    - Hm, babka bez zahamowań, lubię ją...
    ... Gdybyście widzieli jej minę na końcu odcinka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze 9 sekund omijasz, zaczynasz razem z wiolonczelą. Cycki smoki śpiewasz na melodię wiolonczeli cały czas w tym pierwszym akordzie, miecze śpiewasz już jak potrafisz (dalej mam dylemat, jaka wersja jest najlepsza) w drugim, czasem geje czasem geje razem ze smyczkami z tła na melodię tych smyczków dalej w drugim. Reszta analogicznie w trzecim i czwartym, i tak aż do skończenia się tekstu. Hope that helps.

      Usuń
  18. Coś ta gra o tron wyzwala same erotyczne skojarzenia. Do tego stopnia, że nawet udało Ci się połączyć Kreta, sesję i seks w jeden obrazek. Gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te słowa! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD i animowane postacie świetnie je podkreślają XD

    OdpowiedzUsuń