sobota, 27 lipca 2013

87. Woodstockowo



Jutro wyjeżdżam na odwyk od technologii, a część z was na pewno dziedziczy po brudzie i będziemy mogli się spotkać na miejscu. Prawdopodobnie rozbijamy się w lasku koło dużej sceny w okolicach 9 rano w poniedziałek. Spróbuję powiesić przy drzewach flagę widoczną na rysunku jak tylko zdobędę jakiś spray czy inne pisadło (oferuje się ktoś?). Najlepiej będzie jak odezwiecie się wcześniej - przez wiadomość prywatną na facebooku albo pisząc na revvriverse@o2.pl. Do zobaczenia, brudaski, ludzie z internetów na was czekają! ; )

47 komentarzy:

  1. Umiem piwo i brak mydła. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem w piwo. Jestem przykładem Woodstockowego prawie abstynenta. Po co mi alkohol, skoro jest koncert Kabanosa!

      Usuń
    2. Kabanos jest zajebisty :) Dzięki temu zespołowi mieszkanie w Piasecznie ma duże plusy (jak dają koncert w swoim rodzimym mieście, tzn. w Piasecznie, bilety na koncert są za symboliczną cenę)

      Usuń
    3. Kabanos na dużej scenie to najlepszy koncert jaki mogłam sobie wymarzyć. ; ) Jak dla mnie główna atrakcja muzyczna.

      Usuń
    4. Revv, masz moją miłość wieczną, bo na takbardzozle pierwszy raz przeczytałam o Kabanosie (dałaś link do Dobranocki będzie z milion lat temu).

      Usuń
    5. Kabanos na dużej scenie? No i zepsuliśta mi niespodziankę na 9 godzin przed wyjazdem, złe ludzie. A tak się pilnowałem by nie spojrzeć gdzie co gra w tym roku. :(

      A umiesz czy nie umiesz to się ze mną napijesz! A jak nie to znajdziemy co innego niż piwo.

      Usuń
    6. Jeżeli jest się fanem Kabanosa, ciężko było o tym nie wiedzieć :> w końcu wygrali Złotego Bączka, więc nagrodą był właśnie występ na dużej scenie

      Usuń
  2. Cholera no, a ja w tym roku nie mam jak jechać na woodstock... tyle przegrać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię Woodstock bo brud i HIV

    OdpowiedzUsuń
  4. Umiesz piwo, przynajmniej trochę (na pewno smakowe) - sam widziałem!

    No to życzę udanego brudu ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. "Przybywamy z internetu" made my day! I propsy za "prawie abstynenta".
    Mnie jakoś masowe imprezy odstraszają, ale ja umiem w aspołeczność. Za to młoda kuzynka (też ze Śląska hmm) jedzie żeby przywieźć opowieści o brudzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Woodstocki jadą a na Krakonie się nie pokazali :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałem dzisiaj w tramwaju parę brudów jadących na Krakon, to prawie jakbym tam był.

      Usuń
    2. I dobrze, bo nie było za bardzo po co (no może dla cosplayów). Pierwsze hejterskie relacje (jeszcze przed zakończeniem conu) są już w sieci :)

      Usuń
    3. Na Krakon mnie zapraszali, ale zdecydowanie zbyt późno, żeby udało mi się wszystko ogarnąć.

      Usuń
  7. Rozbijałam się koło dużej sceny dwa razy z rzędu i już nie chcę, nocą jest za głośno, puszczają dubstep... :c

    OdpowiedzUsuń
  8. O fajnie, ja wyjeżdżam z Piły ze znajomymi koło 9 rano w poniedziałek, to na 12 zainstalujemy się pewnie na tym polu koło kranów. Tam jest koniec woodstocku i jakiś rolnik ma tam pole, ale można się tam rozbić. Wpadnę może do was zobaczyć, kto prowadzi tego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Omygy, jaką mam ładną kiecę :D No to widzimy się pojutrze w tej kolebce brudu, rozpusty i alkoholizmu!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja umiem w alkohole i w atencje.

    (Minutę temu napisałem Revv, że Kret będzie moją walentynką. Czekają go pracowite dupogodziny)

    Kuc - brudas,
    Filologia.

    OdpowiedzUsuń
  11. jechać na wood i dostać autograf od Rev , będę szczęśliwym człowiekiem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze jak ja bym pojechał na wooda i zobaczył Revv, to bym nie prosił o autograf. Fajnie rysuje i jest pewnie gwiazdą polskiego internetu, ale co z autografu? Sama okazja spotkania już powinna być czymś przyjemnym...

      Usuń
    2. Spotkania są fajne. Czytelnik spojrzał na mnie i rzucił 'nie znałem wcześniej takich niskich ludzi'. : D

      Usuń
  12. Z Apocem na arcie wyglądacie jak parka. Prob. unintended, ale kopytko cie zakopytkuje : X

    OdpowiedzUsuń
  13. BTW, chętnie bym Cię zobaczył na żywo z nowym kolorem włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan konduktor dzisiaj spojrzał na moje włosy i rzucił 'a co tak pani poczerwieniała?'. : D

      Usuń
    2. Jeśli widziałeś barszcz, widziałeś włosy Revv.

      Usuń
    3. Barszczu też dawno nie widziałem

      Usuń
    4. http://s1.pokazywarka.pl/bigImages/2182106/8001035.jpg Tak wyglądały włosiska w pierwszy dzień, po tygodniu prawie nie ma różnicy.

      Usuń
    5. PIĘKNY KOLOR *.* czym to zrobiłaś, że taki intensywny?

      Usuń
    6. Pianka Venita, nakładałam na dość jasny, rudy odcień.

      Usuń
  14. zaczyna mnie irytowac nagonka na humanistow. (ja akurat jestem czlowiekiem biol-chemu, żeby nie było zaraz że bronie bo sam jestem 'brudasem'). oni przynajmniej wiedzą co to wolnomyslicielstwo, a wy informatycy? wklepujecie w komputer to, czego ktos was nauczyl czy działa, jak troche sprytniejsza małpka. poza tym publiczne obrazanie jest wredne i swiadczy tylko o kompleksie niższości obrażającego. a zarobki to nie wszystko co w zyciu jest wazne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brudas z filologii jest podpisany jako brudas z filologii, bo jest typowym brudasem i akurat poszedł na filologię. Poza tym ja się śmieję z kogoś, ktoś się śmieje ze mnie, a przegrywa ten, kto nie ma do siebie dystansu. ; )

      Usuń
  15. Piękny nick, szkoda że taki sam jak mój.
    /Rev

    OdpowiedzUsuń
  16. @Anonimowy

    Mała zagadka. Jeśli "publiczne obrazanie jest wredne i swiadczy tylko o kompleksie niższości obrażającego", to czy oskarżanie (niegrzeszącej wzrostem) Revv o kompleks niższości nie świadczy o Twoim kompleksie niższości?

    OdpowiedzUsuń
  17. BŁAGAM zrób komiks o miecugowie. Bo leję z tej sprawy od kilku dni.

    A jeżeli byłaś w tej grupie rurkowców, co krzyczała "przepraszamy" to straciłem wiarę w internet.

    howk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam na Miecugowie, w upały nie wychodziłam z obozu, jeśli coś nie wydawało mi się szczególnie interesujące. ; ) A do komiksu to by się tutaj Mnq przydał!

      Usuń
    2. Prawica, wszędzie prawica....

      Usuń
    3. Na woodstocku to i tak przeważnie jest w drugą stronę. ; )

      Usuń
  18. Kompleks niższości nie ma nic wspólnego ze wzrostem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba że ktoś ma kompleks niższości, bo jest niski :D

      Usuń
  19. No i ostatecznie nie spotkałem bo mnie moja nie chciała samego puścić do internetu. Ale pocieszam się że kumpel przyprowadził na trochę swoją koleżankę co miała włosy identyko jak te Rev z linka gdzieś wyżej, więc to jest tak jakby troche kawałek Rev spotkał mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam wiele pięknych planów odwiedzania ludzi na woodstocku, ale jak odkryłam że wszyscy sie porozbijali na innych krańcach pola to skapitulowałam. może za rok

    OdpowiedzUsuń