czwartek, 17 października 2013

93. Imię



Gdzieś tam w Warszawie żyje chłopiec o imieniu Żyraf i ja nie wiem dlaczego.

***

Napisał do mnie czytelnik, że stworzył potwora.


Ciężko mi to jakoś skomentować, ale pomyślałam, że musicie wiedzieć.

***

I na koniec info dla tych, którzy nie fejszą i generalnie są na bakier z internetem - razem z Iloną z Chatolandii oraz Mnq postanowiliśmy zrobić kalendarz książkowy na nowy rok z masą ilustracji. Wybraliśmy już tytuł i stworzyliśmy okładkę, która prezentuje się tak:


Wracam do rysowania, coby móc to jak najszybciej oddać do druku.

A tak jeszcze na koniec - zbliżają się drugie urodziny Pierogarni!

56 komentarzy:

  1. Ten potwór wygląda jak coś, co usiłował ugotować Marcin, gdyby Marcin usiłował gotować.
    Albo jak aborcja na czymś bardzo dziwnym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak można tak skrzywdzić dziecko? D: Żyraf przebija wszystkie Floriany, Doriany i Błażeje. Nawet Kunegunda brzmi normalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz coś do Błażeja :>

      Usuń
    2. nawet "Alanek" (to nie "żaluzja" do pani Edyty Górniak, ostatnio spotkałam inną panią, która tak do dziecka w sklepie wołała) nie jest tak obciachowy jak Żyraf... biedny chłopak :D ale "Synu przyzywam cię" jest genialne xD

      Usuń
    3. Przepraszam, nie chciałam urazić żadnego Błażeja, Florka czy Doriana. Po prostu są ta imiona rzadko spotykane (w mojej okolicy) i dosyć "egzotycznie" brzmiące. No offence panowie. :D

      Usuń
    4. Dobra, zmieniam zdanie, trafiłam na imiona: Zdobysław, Ivar i Thorgal.

      Usuń
    5. Zdobysław chociaż polsko brzmi...

      Usuń
  3. Revv, ale mogłaś na plakacie ubrać spodnie :X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sugerujesz, że mam takie grube nogi, że mi nad butami wypływają? :< A tak generalnie to jakieś kieszenie mogę dorysować czy coś, żeby się lepiej odznaczało. Tu wszystko jeszcze jest in progress. ; )

      Usuń
    2. Właśnie gdyby nie to wypływanie, które nie rzuca się aż tak w oczy, to byłabyś golusieńka jak niemowlak :<
      Nie mówię że to nie jest sexy, szczególnie z Twoją kreską, a jak lecisz pod perwers publikę, to i zostawić można. Wiesz, większa sprzedaż - te sprawy. :D

      Usuń
    3. Pod perwers publikę lecę na Ósmym pasażerze, ale może faktycznie nie będę poprawiać tych spodni. : D

      Usuń
  4. I tak twierdzę, że na plakacie nie masz spodni :X

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutaj -> http://gorny.edu.pl/imiona/
    Jest tego dużo więcej :D Najładniejsze imię dla dziewczynki: Guantanamera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie ta lista, która mnie zainspirowała!

      Usuń
    2. Hahah jest jeszcze Myszon <3

      Usuń
    3. Jest 2861 Julii, a tylko 1 Romeo :<

      Usuń
    4. Mrówka? Fontanna? Myszon? Belzebub? Niektórzy chyba pijani byli.... :O I czemu USC wyraził zgodę na to, żeby skrzywdzić tak dzieci?

      Usuń
    5. mnie rozwaliło imię "Niunia".

      jak panowie budowlańcy/żule/inni koneserzy kobiecej urody będą za nią wołać "eee! niunia!" to to nie będzie obraźliwe. może nawet znajdzie wśród nich nowych przyjaciół. genialny plan - iście szatański!

      Usuń
  6. Ale bo że dlaczego Ślimakowa jest błąd?

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysuj rysuj, szachuję jeden egzemplarz! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie biERE jeden dla siebie, a co! a nogi Ci wcale nie wypływają, żadnych kieszeni - mieć Revv bez spodni przy sobie zawsze i wszędzie... bezcenne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysoko na liście tak bardzo śmiesznych imion jest w moim przypadku występujący u Kiciputka Ragnar. Ale jednak Żyraf wygrał internety i życie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od kiedy będzie można składać zamówienia na Kartki z Datami? Czy to będzie forma do wieszania na ścianie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to będzie kalendarz książkowy, najprawdopodobniej formatu A5. Do końca miesiąca planujemy uwinąć się ze składem i w tych okolicach pewnie ruszymy z przedsprzedażą. Wystarczy śledzić nowinki od kogokolwiek z naszej trójki, na pewno będziemy o tym głośno trąbić. : )

      Usuń
    2. TO CO JA POWIESZĘ NA ŚCIANIE? ;-(

      Usuń
  11. W sumie to nawet ojciec Żyrafa wygląda bardziej jak ja niż ja w komiksach Raaw :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale perspektywa (kształt okna) porywa xD

    OdpowiedzUsuń
  13. A wiadomo już ile mniej więcej trzeba będzie kasy za takie cudo wyłożyć? :) Chętnie bym się zaopatrzyła. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle nie znamy dokładnej kwoty, zależy od drukarni - ale coś koło 25 zł myślę.

      Usuń
  14. A to nie jest ksywka? Miałem kumpla, na którego wszyscy wołali Żyraf, mieszkał koło Warszawy, w NDM ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie, jak byk tu stoi: http://gorny.edu.pl/imiona/

      Usuń
    2. No wiesz, ja miałem wykładowcę o imieniu Cuma...

      Usuń
  15. W Warszawie jest chłopiec o imieniu Thorgal a Wy Żyrafa żałujecie?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milcz, synu, Thorgal to świetne imię. Jego codzienną rutyną jest na pewno zabijanie potworów i grzmocenie cycatych nimf, a gdzie Ty jesteś?

      Usuń
    2. ^up, no i gdzie są lajkoprzyciski pod takimi komentarzami? D:

      Usuń
  16. Chcę "Kartki z datami" ! <3 Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Do średniej chodziłem z typem, którego Żyraf nazywaliśmy XD

    OdpowiedzUsuń
  18. może jest karłem i chcieli mu to jakoś zrekompensować?

    OdpowiedzUsuń
  19. i tak nic nie pobije żeńskiego imienia Fontanna (nr 287) xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie możecie zrobić Totalnie Nieporęcznej Wersji Książkowej A5 oraz Najlepszej Możliwej Wersji Kalendarza Do Powieszenia Na Ścianie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, bo to nie jest kwestia wydrukowania tego co mamy na większym formacie, tylko musielibyśmy zdążyć złożyć kolejną wersję na czas.

      Usuń
    2. Więcej ludzi kupiłoby wieszajkę do swojej piwnicy aniżeli Coś Co Nigdzie Się Nie Zmieści. :(

      Usuń
    3. Nie wiem co okazałoby się popularniejsze, w każdym razie wątpię, żebyśmy dali radę z wieszajką. Może następnym razem.

      Usuń
  21. Już nie mogę doczekać się kalendarza, na 100 % sobie taki załatwię :D A może zrobicie też ścienny? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zdania, że możecie wpleść do kalendarza Międzynarodowy Dzień Rysowania Mahometa i Międzynarodowy Dzień Płynów do Mycia Naczyń. Na waszym miejscu robiłbym tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych konkretnych świąt nie wybraliśmy, ale jest dużo w tym guście. ; )

      Usuń
  23. Oczy ojca na ostatnim kadrze są bezbłędne.
    A ten potwór kojarzy mi się z żołądkiem krowy. =D

    OdpowiedzUsuń
  24. My się tu śmiejemy, a najgorsze jest to, że dzieci, którym rodzice wybiorą idiotyczne imię, mają potem przesrane dzieciństwo. Nie wyobrażam sobie jakbym miał się nazywać Adolf (chyba w szkole rysowaliby mi swastyki na plecach) albo Alfons (a tak wiele lat nazywał się ks. Popiełuszko)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. a np na jakimś kuńweńcie będzie się dało kupić taki jak wyjdzie na przełomie listopada/grudnia? (winkwinkbxmass4winkwink) wtedy by mi bylo duzo wygodniej, i podejrzewam ze znacznej ilości ludzi też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że Mańka wyślemy na jakiś konwent żeby kalendarze sprzedawał. Ja teraz będę zajwaniać z inżynierką, więc nie planuję jeździć po kraju.

      Usuń
  26. W Polsce całkiem legalnie dziecko można nazwać Chujogrom :-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej. Samael tutaj, heh. A ja sobie obiecalem, ze nazwe syna 'Azael'... Coz czyli skrzywdzilbym dzieciaka? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dzieciak dorośnie, to sam to oceni. ; )

      Usuń