piątek, 29 listopada 2013

94. Overly manly man + konkursiwo

Dzisiaj słówko o Kucu (http://kucfilolog.blogspot.com/). Od czasu do czasu komentował moje komiksy i tak się poznaliśmy. Nie jest to typ osoby, z którym przeważnie się przyjaźnię, ale wszystkie jego kucowe mroczne dziwactwa traktuję jako uroczy folklor i tak się ta znajomość kręci.

Ktoś z przymrużeniem oka określił go kiedyś jako overly manly man - i to był strzał w dziesiątkę. Postanowiłam w związku z tym przedstawić wam bardziej jego sylwetkę na memach, co przyda się nam potem:







Taki to jest Kucyk - a że Kreta już pewnie doskonale znacie, przejdę do sedna, czyli pierwszego pierogowego konkursiwa. ; )

Koszulka.tv oferuje nam dwa vouchery po 50 zł na produkty z tego sklepu, co przekłada się w praktyce na jedną bądź dwie koszulinki. Zastanawiałam się długo, o co mogę was poprosić i zdecydowałam się na temat:

KUC VS KRET

Forma dowolna, treść niech będzie dowolnie oscylować wokół tego tematu. Ja po prostu totalnie chcę zobaczyć na co was stać. : D Jeden voucher daję za najfajniejszy pomysł, drugi za najfajniejsze wykonanie. Wszystkie prace, które wpadną mi w oko zamierzam też tutaj opublikować i zapewnić autorom wieczną chwałę. Jednym zdaniem, UNLEASH YOUR MOTHERFUCKING CREATIVITY.

Daję wam czas do 10 grudnia, coby zwycięzcy na gwiazdkę nagrody mieli.

EDIT: bo nie wpadłam na to, żeby podać maila : D revvriverse@gmail.com

***

I jak już wrzucam te jedną notkę na miesiąc, to pochwalę się cudownymi darami losu, które mi wpadły w łapy. Pracownia Wiewiór zrobiła mi pierogi z oczkami, coś cudownego.



19 komentarzy:

  1. Forma dowolna czyli wszelka proza będzie mile widziana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej. Możecie nawet te sylwetki z pasztetu ulepić, nie chcę wam niczego narzucać, jeśli chodzi o formę.

      Usuń
  2. a będzie publikacja "THE BEST OF.." ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Pokażę nie tylko zwycięzców, ale i wyróżnione prace.

      Usuń
  3. Mam kilka pomysłów. Dopuszczasz więcej niż jedną pracę per osobę? (i tak pewnie skończy się na jednej, albo żadnej :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, twórzcie ile wam zdrowie pozwala!

      Usuń
  4. Ej, te pierogi były gotowane? Wyglądają na twarde.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz mój talerzyk w truskaweczki, oddawaj! :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mój, tylko pani Wiewiór. ; )

      Usuń
  6. jeśli chodzi o pierwszy mem, mojej mamie tak się stało ;_; -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuc vs Kret?
    To brzmi jak wyzwanie... :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko fajnie, tylko jedna uwaga: "UNLEASH YOUR MOTHERFUCKER CREATIVITY" powinno być "MOTHERFUCKING". Ot, przymiotnik (imiesłów przymiotnikowy?) a nie rzeczownik. W każdym razie coś przymiotnikopodobnego, nie znam się na nazwach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny powód, dla którego Apoc (z Po prostu kopytko) będzie się mógł śmiać z mojego angielskiego. : D Dzięki.

      Usuń
    2. Revv, pierożku Ty mój z azbestu, nie bój nic. Apoc by dostał padaczki słuchając jak rozmawiałem z Francuzkami po angielsku. Opowiedziałem im m.in. całą bitwę pod Grunwaldem, od przyczyn po skutki. Piękną angielszczyzną...
      ...w czasie przyszłym.
      Inna rzecz w jakim ja byłem stanie.

      Usuń
    3. Pozdrowienia z filologii angielskiej :D

      Usuń
  9. Drugi obrazek mnie totalnie rozwalił 8D Opublikowałbym to na Twarzoksiążce, ale konta nie mam, więc będę się tym radował w samotności...

    OdpowiedzUsuń
  10. Odklejanie tynku wałkiem... to ja. Za każdym razem, jak chwytam się przyrządów do malowania, odrywam tynk! xD" jestem overly manly woman? xD

    OdpowiedzUsuń