sobota, 3 października 2015

117. Copernikon 2015

Z Copernikonu wróciłam już spory czas temu, ale jak zwykle moje relacje mają swoje lagi. Podróż w jedną stronę trwała tylko? aż? 7h w jedną stronę, ale z dworca zostałam odebrana przez opiekunkę i podwieziona pod sam budynek. Hej, na którym konwencie goście są podwożeni z dworca?
Nie będę obiektywna, to chyba moje ulubione wydarzenie, obok Woodstocku, na które zawsze czekam. Atrakcje niesamowicie trafiają w mój gust, biegam po panelach o podróżach kosmicznych, książkach sci-fi, życiu na ulicy z dobytkiem w postaci drutu w kieszeni i chłonę. Od czasu do czasu idę sama coś poprowadzić, w tym roku:
- warsztaty z rysowania emocji, czyli znany z deviantarta 25 essential emotions challenge, z moją małą pogadanką w pakiecie
- panel o życiu freelancera, który miałam przyjemność prowadzić razem z Kiciputkiem i Kobietą Ślimak.

Panel wyszedł 10/10, dużo ludzi, z dziewczynami złapałyśmy flow opowiadając o najbardziej dziwnych zleceniach z naszej kariery, aż nie wyrobiłyśmy się w czasie. Swoją drogą dzięki konwentom przestałam się bać publicznego przemawiania, już nawet mikrofony mnie nie onieśmielają. ; )

Tęskniąc wpakowaliśmy się kupą do jednego pociągu i gawędziliśmy sobie po drodze. Ilonka rzucała magicznymi anegdotkami:


Bardzo lubiłam obserwować kolesia siedzącego przed Iloną. Udawał, że czyta książkę, ale śmiał się z nami przy każdej historyjce, dawało mi to dziwną satysfakcję.

A, dostałam też coś w rodzaju darów losu, chociaż to z mojego własnego wydawnictwa, więc nie wiem, czy się liczy. Krzysiu z Gindie podarował mi najsłodszy kubeł na świecie:

Tak, nie ma realnych fotek, ale są realne linki. : P http://sklep.gindie.pl/kawaii-scotland/184-kubek-nekoczany.html

***

Parę informacji:
1. Kolejnym konwentem na którym się pojawię będzie Tsuru w Rybniku. Konwent typowo mangowy, a mi się zachciało przedstawić po raz pierwszy panel dotyczący wizji przyszłości wg tytułów sci-fi. : D No ale może ktoś przyjdzie?
2. A propos sci-fi, za kilka dni narysuję komiks o Doctor Who, bo wychodzą nowe, cudowne odcinki i trzeba to uczcić.
3. Kalendarz na nowy rok już na wykończeniu! :> W tym roku będzie więcej contentu od nas, tak dla urozmaicenia.
4. Przypominajka moich miejsc w sieci:
- ask.fm do zadawana pytań http://ask.fm/RevvR
- twitter czyli powiadamiarka wszelakiej twórczości i parę nadmiarowych głupot https://twitter.com/RevvRiverse
- blog http://revvrysuje.blogspot.com/ i fanpejdż rysunkowy https://www.facebook.com/RevvRysuje?fref=ts

6 komentarzy:

  1. ten kubek jest swietny, komiksik o olimpiuszu zacny, a twiteu zostal juz zafolowowany :D

    a z 7h podroz na konwent to czesc zdarzenia, mozna sie wyciszyc, oberwac bagazem w leb.. sam odlot :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..przeczytać książkę, która patrzyła na mnie od kilku miesięcy! W zasadzie lubię pociągi, ale ciężko mi się zebrać na taką dłuższą podróż. ; )

      Usuń
  2. Ja z niecierpliwością czekam na ten dzień, w którym Cię zobaczę. I to będzie już w listopadzie! Jeśli trafię do właściwej sali, to spodziewaj się mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę prowadzić aż trzy atrakcje, więc szanse są spore. : )

      Usuń
  3. Żyraf Olimpiusz... ciekawe jakie imię wybrał sobie na bierzmowanie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez chwilę panikowałem że nakład kalendarza już na wykończeniu... Muszę się przespać.

    OdpowiedzUsuń